Stella Artois spašava pivopije sa Augmented Reality-jem
Stella Artois je ujedinila snage sa kompanijom specijalizovanom za razvoj augmented reality softvera AcrossAir i lansirala aplikaciju za mobilne telefone koja pivopijama pomaže da najlakše dođu do najbližeg bara u kome se toči Stella.
Kako kaže VentureBeat, aplikacija koja će biti lansirana ove nedelje, omogućiće korisnicima da nađu najbliže barove iz baze od preko 80.000 Stella Artois lokacija, jednostavno mašući telefonom u vazduhu.
Ovo je jedna od prvih AR aplikacija koju promoviše veliki brend, iako Stella nije jedina kompanija koja koristi location-based mobilne tehnologije.
Nedavno je Guinness pokrenuo iPhone aplikaciju "Pub Finder", dok je Beck's pokrenuo kampanju koja promoviše muzičke događaje upravo koristeći mobilne tehnologije. Obe kompanije su koristile location-based tehnologije umesto AR-a.
Posao sa Stellom je odličan potez za AcrossAir koji je već izbacio AR aplikacije: "Nearest Tube" i "Nearest Tweets". Radili su i sa kompanijom Burton na razvoju klasične aplikacije za podršku dobrotvornim akcijama.
Izvori: Gizmodo, Mobile Ent